هود استیل بدون فیلتر صنعتی تهویه‌ی مناسب در آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران‌ها و فست‌ فودها یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. بدین منظور، امروزه انواع هود صنعتی به عنوان ضروری‌ترین تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی عمل تهویه‌ را انجام می‌دهند.

هود استیل بدون فیلتر صنعتی با استفاده از سیستم مکش قوی این دستگاه‌ها می‌توان بخار و دود حاصل از تهیه‌ی غذا و همچنین کلیه‌ی آلودگی‌ها را از فضای آشپزخانه دور کرد. از مهمترین اجزای هود صنعتی فن آن است که در خارج از سیستم قرار می گیرد. 

این دستگاه صنعتی در ابعاد و مدل‌ های گوناگون تولید می‌شوند که هر یک به شیوه‌ای خاص هوا را تهویه ‌می‌ نمایند.

مهمترین ویژگی‌ های هود صنعتی بدون فیلتر

  1. جنس بدنه از ورق استیل ضد خش و قابل شست‌ و شو
  2. جنس شاسی از پروفیل آهنی یا استیل
  3. امکان سفارش ابعاد دستگاه در سایز مورد نظر

 

انواع مختلف دستگاه شامل:

  • هود بی فیلتر مرکزی
  • دیواری
  •  ساده

هود بی فیلتر مرکزی: برای ایجاد تهویه مناسب به سقف آشپزخانه های صنعتی نصب می‌ شوند.

 

 دیواری: این مدل هود همانطور که از نامش بر می آید بدون فیلتر بوده و به دیوار نصب شده و فضای کمتری اشغال می‌ نماید.

 

 ساده: این مدل هود غالبا” در رستوران‌ های سنتی و کبابی‌ ها استفاده می شود. این دستگاه‌ ها قادر اند بو و حرارت حاصل از پخت غذا را به آسانی به خارج هدایت کند. هود استیل بدون فیلتر صنعتی ساده به شکل مکعبی با چراغ تونلی به جهت عدم وجود فیلتر در خود، قادر به جذب چربی است.

 

بوی غذا همیشه هم خوشایند نیست. گاهی اوقات بوی ناشی از پخت غذاهای مختلف و همچنین چربی‌ها و بخارهایی که در نتیجه پخت غذا حاصل می‌شوند می‌تواند هوایی نامطبوع ایجاد کند. علاوه بر آن تنفس نیز در اینگونه محیط ها سخت است . پس نیاز به وسیله‌ای که بتواند هوایی مطبوع را در محیط به ارمغان بیاورد احساس می‌شود. می‌دانید که برای جلوگیری از پخش شدن بوی غذا و چربی‌ها و غبار و… در منازل از هودهای خانگی استفاده می‌شود. این هودها به راحتی خاصیت مکش بو و حتی چربی‌های حاصل از پخت غذا را داشته .و از طریق یک کانال آن را به بیرون از محیط منزل هدایت می‌کند.و میتوانید آنها را با مناسب ترین قیمت هود صنعتی در دست داشته باشید.

بازدید

هنوز هیچ نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نظر” “هود استیل بدون فیلتر صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما ثبت نام کنید