بردینگ ITM  یا پودر زن از تجهیزات مورد نیاز در تولید مرغ کنتاکی می باشد. بعد از مرینj کردن مرغ توسط مرینت مرغ ها برای پودر زدن به دستگاه بردینگ انتقال یافته تا جهت  آماده سازی برای پخت آماده شود.

بردینگ ITM دارای الک اتوماتیک می باشد که آردهای ضایعاتی را الک نموده و باعث مصرف بهینه آرد سوخاری می شود . کیفیت ساخت دستگاه بردینگ آرمیک به قدری بالاست که با توجه به قیمت مناسب خود توان رقابت با دستگاههای مشابه خارجی در این زمینه را دارد.

 

طرز کار بردینگ مرغ سوخاری:

  • ابتدا آرد را داخل لگن بردینگ می ریزیم.
  • سپس مرغ های آردی را درون سطل آب بردینگ می ریزیم.
  • با بسکت اسپایسی آرد اضافی مرغ کنتاکی را میگیریم.

حال مرغ ها آماده است درون بسکت مرغ سوخاری گذاشته و به داخل سرخ کن منتقل می کنیم.
دستگاه بردینگ دارای دو دکمه است که یکی برای روشن کردن به رنگ سبز و یکی دیگر به رنگ قرمز برای خاموش کردن آن است. 

کیفیت مرغ سوخاری رابطه مستقیمی با برد کردن آن دارد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از آرد سوخاری با کیفیتی برای مرغ سوخاری استفاده نمایید. بردینگ مستر دستگاهی است برای تهیه سوخاری که به آن پودر زن می گویند،  فست فودهایی که مرغ سوخاری، کنتاکی و شنیسل، قارچ سوخاری، میگو سوخاری، ماهی سوخاری، سیب زمینی سوخاری عرضه می کنند نیاز به یک میز بردینگ مناسب و مجهز دارند.

 

مشخصات فنی:

ابعاد : 150 × 90 × 120 cm

تعداد-لگن : دو لگن

جنس : استیل

 

چنانچه مرغ سوخاری ، ناگت ، شنیسل ، کنتاکی و ….. در منوی غذایی شما قرار دارد برای تهیه آرد سوخاری می توانید میز بردینگ را خریداری کنید . این دستگاه به صورت اتوماتیک و یا به صورت دستی آرد سوخاری را الک می کند و گلوله های اضافی را از آرد می گیرد .  شاید فکر کنید خرید آرد سوخاری برای شما مقرون به صرفه تر باشد اما با محاسبات دقیق پی می برید که خریدهای مکرر در طولانی مدت هزینه ی بیشتری نسبت به مبلغ بردینگ خواهد داشت 

 

نواع بردینگ :

  •   میز بردینگ تک لگن
  •   میز بردینگ 2 لگن

 

بازدید

هنوز هیچ نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نظر” “بردینگ ITM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه ما ثبت نام کنید